Tuesday, April 14, 2009

musiktips

Fem dagar kvar tills jag lämnar Göteborg för London igen. Skönt ska det bli.
Det räcker med 4 veckors flickerumsäng, gymnasiepolare och spårvagnsklockor...
Det är någonting scary med ens hemstad. Den där gamla unkna nostalgin som inte går att skaka av, som ligger ingrott i dom alla gömdaste gatustenar och hörn. Hur äldre och visare jag än känner mig. Den kryper alltid ifatt mig, naffsar mig i hälarna. 

Hursom hellst måste jag slå ett slag för svensk musik; www.myspace.com/emmonmusic
Bra electro jag kommer dansa till i sommar. 
Oh, oh kolla även in det nya bandet; www.myspace.com/thepainofbeingpureatheart. spelar på Roskilde i sommar. 

No comments:

Followers

About Me

Kanske är lika underlig som Amelie. Älskar Morrissey, regniga dagar, popmusik, färglada höst löv, prickiga föremål och kaffe. Hatar katter som klöser och tidiga mornar.